Napi akciók, autós, kerti, háztartási, egészségmegőrző termékek bemutatása

A NAP TERMÉKE - hasznos termékek ajánlója

A whisky, a nagypapa és az unoka története

Könnyfakasztó emlékek egy kés láttán - egy új találmánynak is köszönhető

2021. március 18. - naptermeke

Az alábbiakban raktárosunk nagyapjának nem mindennapi történetét közüljük:

Így bukhatsz el egy üveg whiskyt - avagy egy meglepő fogadás története

Ha van unokád vagy gyermeked, biztosan egyetértesz, hogy néha elképesztő csibészségekre képesek. Nincs ez másként az én unokámmal sem: Laci egy raktárban dolgozik már 4 éve, de ahogy mondani szokták, „minden volt már, csak akasztott ember nem”. Ő egy igazi a jég hátán is megélő típus.

03_23.jpg

Kisgyerekként is nagyon eleven volt, imádta a csínytevéseket. Egyszer az óvodában bevitt egy békát az ágyakhoz alvás előtt: a lányok és az óvónők sikítva szaladtak ki az ugráló állat láttán.

Azóta persze valamennyire benőtt a feje lágya, de most is imádja szórakoztatni környezetét. Legutóbb kollégájával fogadtak, ami után mezítláb kellett hazasétálnia Lacinak a téli hidegben. Azt mondta, a latyaktól eltekintve jó móka volt… Na, hát ilyen komisz az én unokám! Persze nagyon imádom, szeretem Lacit, jókat szoktunk beszélgetni, akár egy finom ital mellett.

whisky1.jpg

Múltkor aztán olyan történt, amire még én sem számítottam… Van nekem egy nagyon öreg, ütött-kopott késem, amit még a nagybátyámtól kaptam, sok kedves emlék fűz hozzá. Azonban annyira ramaty állapotba került az idők során, hogy már lemondtam róla, hogy valaha is használható kés lesz belőle.

Unokám, mikor meglátta, egyből meg is kérdezte, hogy nem akarom-e megjavítani. Én mondtam, hogy szeretném, csak nem nagyon látok esélyt rá. Ekkor említette, hogy hamarosan érkezni fog a raktárba hozzájuk egy várva-várt, újfajta késélező, amivel biztosan meg tudja javítani a késemet. Nem igazán hittem a dologban, mire Laci megszólalt: „Fogadjunk egy üveg whiskyben, Papi, hogy sikerül megújítani a késed!” Egye-fene, gondoltam, és belementem a fogadásba. Laci ezt a jól ismert csibészes mosolyával az arcán nyugtázta, mintha valamit előre sejtett volna…kes53.jpg

2 hét múlva meg is érkezett az új késélező, Laci elhozta, nagy várakozással próbáltam ki. Elkezdtem vele élezni nagybátyám régi kését. 2 húzás után mutattam Lacinak, hogy nem igazán látok változást. Már éreztem a számban a megnyert whisky ízét, amikor Laci mondta, hogy folytassam tovább, majd próbáljam ki a többi vájatát is az élezőnek, ugyanis ez 3-féleképpen tudja megfenni a kést. 

keselezo2-uj_4.gif

Lacinak igaza lett: alig hittem a szememnek, de a késem húzásról-húzásra kezdett megújulni. Eltűntek a rozsdafoltok, a penge sokkal fényesebb lett. Kb. minden vájatban 5-5 húzás kellett neki, hogy visszakapja eredeti fényét szeretett eszközöm. Ezután kipróbáltam, és a kés úgy vágott, ahogy még gyermekkoromból emlékeztem! Akkoriban nagybátyám szeletelte nekem az ízletes házi szalonnát, kolbászokat vele – istenem, de szép idők voltak... Még a könny is kicsordult a szememből, ahogy most rágondoltam.

04_25.jpg

Előtte-utána: néhány mozdulat után a kés újra régi fényében tündökölt

A fogadást így elbuktam, viszont visszakaptam régi késem, immár megújulva, Laci pedig örömmel vette át a jól megérdemelt nyeremény whiskyt. Remélem, azért megkínálja belőle az öreget! Én is vágok majd neki némi hazait: szalonnát, tepertőt, kolbászt, egy kis paprikával, paradicsommal – pont úgy, ahogy drága nagybátyám tette azt nekem annak idején… 

kes52.jpg

Na de hol is lehet kapni ezt a szuper késélezőt? Laci a lelkemre kötötte, hogy osszam meg. Íme, az oldal linkje, ide kell kattintani:

KATTINTS IDE, ITT TUDOD MEGRENDELNI A KÉSÉLEZŐT!

 
A honlapon minden információt megtalálsz, most úgy hallottam, hogy a feliratkozók fél áron szerezhetik be. Szerintem nagyon jó kis találmány, már több késemhez is kipróbáltam, remekül meg tudtam vele élezni őket, így bátran ajánlom neked is.

Barátsággal,
Miklós

9html04_1.jpg

süti beállítások módosítása